CENÍK:

 

 

 Etický kodex kadeřnice/manikérky

1.      Ve své provozovně udržuji pořádek a dodržuji komunální, pracovní a osobní hygienu ve vlastním zájmu podle platných hygienických předpisů.

2.      Úspěšně jsem absolvovala zákonem požadované vzdělání v oboru a svým klientům zaručuji odvedení co nejlepších služeb.

3.      Používám všech dostupných produktů – v rámci svých finančních možností – pro spokojenost svých klientů.

4.      Nabízím konzultaci o provedení služby předem, během provádění služby a také po provedení služby.

5.      Úzkostlivě dbám na dodržování odpovídajících technol. postupů ke spokojenosti klientů.

6.      Své profesní zkušenosti stále rozvíjím svou účastí na školeních a seminářích. Se zájmem sleduji rozvoj a vývoj mého oboru na kosmetických a kadeřnických školeních.

7.      Před zaplacením za provedenou službu očekávám zhodnocení mé odvedené práce klientem, abych mohla případné nedostatky odstranit nebo vysvětlit technol. možnosti ihned a nedošlo později ke zbytečným nedorozuměním.

8.      V případě jakýchkoli provozních závad bránících mi ve výkonu služby, volám svým objednaným klientům a snažím se s nimi najít nejbližší možný náhradní termín.

9.      V případě, že mám rodinné nebo jiné problémy kvůli kterým se nemohu dostavit do provozovny, o tom budu informovat své klienty, abych se omluvila a našla vhodnou náhradu termínu.

10.  Také v případě mé nemoci obvolám své klienty a přeobjednám je, abych i já sama byla ohleduplná vůči okolí.

11.  V dovolenkových měsících prosím dopřejte i mě čas na odpočinek, relaxaci a nabytí nových sil do mé práce. Jistě najdeme kompromis, kdy Vás obsloužím.

12.  V době Vánoc prosím o schovívavost, všichni chcete mít doma uklizeno, uvařeno, krásné nehty a vlasy a já také. Proto prosím respektujte mou provozní dobu a vžijte se alespoň trochu do mé situace: ráda vyhovím všem, ale den má stále 24 hodin.

 

Své klienty prosím, aby:

1.      Si nechali ode mne poradit, která technologie, postup služby je pro ně nejvhodnější.

2.      Dbali mých rad, pokynů a upozornění při běžné práci.

3.      Vypínali své mobilní telefony při modeláži nehtů, vyndávat ruce z UV záření během polymerizace může mít za následek špatnou přilnavost nebo nedostatečné vytvrzení hmoty, které nelze reklamovat.

4.      Prosím své klienty, aby byli dochvilní – čas jsou pro mne peníze na nájem, telefon, reklamu, materiál, elektřinu, vodu i další vzdělávání, potřebné výdaje a hlavně na živobytí.

5.      Klidně telefonicky oznamte jakékoliv zdržení – budu vědět, že jste na mě nezapoměli.

6.      Čekat mohu maximálně do 10 minut, delší zdržení znamená, že nemohu odvést svou službu zodpovědně a kvalitně a proto Vám nabídnu přeobjednání. Pokud po Vás jde další klient, nemůže za Vaši nedochvilnost, i pro něj platí: čas jsou peníze a já je nemohu kvůli Vám zdržovat.

7.      Když jste nemocní – buďte ohleduplní ke mně i k mému okolí a nerozšiřujte infekci, přeobjednám Vás. Nehty v tomto případě stačí zkrátit. Doplnění modeláže by nemuselo kvůli momentálnímu zhoršení zdravotního stavu dobře přilnout a vy si budete myslet, že jsem svou práci neodvedla dobře.

8.      Objednávejte se na doplnění modeláže nehtů nebo dobarvení vlasů hned při první návštěvě a potom hned při další návěštěvě u mne. Nestane se Vám, že bych na Vás nenašla ve svém diáři čas. Snažím se mít dostatek klientů, aby mě tato práce nejenom bavila, ale i živila.

 

Vaše kadeřnice a manikérka